ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ , ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟ !!!

. Animations - smiley-06
Επειδή η ελεύθερη έκφραση είναι ανάγκη αλλά και υποχρέωση του καθενός , σε αυτή τη σελίδα υποχρεούνται όσοι συμμετέχουν να γράφουν αυτό που νοιώθουν και πιστεύουν , όπως το αισθάνονται και μόνον !
Τα ΔΗΘΕΝ απαγορεύονται !
Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ απαγορεύεται ! Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ απαγορεύεται ! Το ΜΠΛΟΓΚ αυτό έγινε για να γελάμε και να διασκεδάζουμε !
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ !

Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΓΡΑΜΜΑ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΚΕΙΝΟΥ

Αγαπημένε μου,
>
> Αν δε το κατάλαβες, έφυγα. Τα πράγματά μου τα πήρα. Τα πράγματά σου
> τα έκαψα. Ελπίζω η φωτιά να μην εξαπλώθηκε στο διαμέρισμα της μάνας
> σου, αν και δεν κατάφερα να βρω έναν ικανοποιητικό λόγο γιατί να μην
> το κάνει. Ακόμα, λυπάμαι -ειλικρινά- που πασάλειψα τον Ρόμπιν με
> κόπρανα και φελιζόλ.
> Είχα πιεί. Σου άφησα πάντως μερικά ρούχα να φορέσεις, αν και
> καταλαβαίνω ότι θα δυσκολευτείς να τα βγάλεις από την λεκάνη. Συγνώμη.
> Τα βιβλία σου τα έδωσα για ανακύκλωση.
> Τα CD ήταν τόσο άθλια που αποφάσισα να τα αφήσω.
> Τα βινύλια τα χαράκωσα, αλλά, έτσι κι αλλιώς δεν έχεις πλέον πικάπ. Μετά
> τον τελευταίο μας τσακωμό σκέφτηκα σοβαρά την σχέση μας και κατέληξα
>στο
> συμπέρασμα ότι είσαι μεγάλος μαλάκας. Έχεις την ευγένεια, την
>λεπτότητα, την
> εξυπνάδα και την ευαισθησία ενός πλάσματος που η μοίρα αποφάσισε ότι
>μπορεί να
> επιζήσει και χωρίς αυτά. Φυσικά αυτά λένε κάτι και για μένα που έμεινα
> μαζί σου τους τελευταίους 2 μήνες: Ότι έμενα με ένα μαλάκα. Τουλάχιστον
>το σεξ
> τους τελευταίους μήνες ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Σε αυτό
> βοήθησαν οι φίλοι σου. Μην στεναχωριέσαι, θέλω να ξέρεις ότι ο κόσμος
> είναι γεμάτος από ηλίθιες τσούλες, ικανές να αντέξουν έναν μαλάκα σαν
>κι εσένα. Αρκεί
> να είσαι ο εαυτός σου.
> Σαφέστατα αντίο
>
> PS 1. Ελπίζω να τρως ακόμα τα νύχια σου. Πότισα το γράμμα με ούρα
> που πήρα απ το νοσοκομείο. Μην ανησυχείς, η σύφιλη θεραπεύεται. Το
> ίδιο και οι μύκητες.
>
> PS 2. Όχι όμως και η ηπατίτιδα C.
>
> PS 3. Σε περίπτωση που θα θελήσεις να κάνεις κάτι το ρομαντικό,
> κουτό και ανώφελο, όπως το να ψάξεις να με βρεις, πρέπει να σου πω
> ότι τα λεφτά που μου άφησες για να πληρώσω το ενοίκιο τα έδωσα σε
> δύο Αλβανούς για να σου σπάσουν τα πόδια. Λυπάμαι αλλά είχα μείνει
> άφραγκη.
>
> PS 4. Η κυρία Μπέλα με ρώτησε τι συμβαίνει και της είπα ότι σε
> συνέλαβε η αστυνομία για παιδεραστία. Καλύτερα να σταματήσεις τα
> ιδιαίτερα στις κόρες της.
> > >
>
> > > Τώρα μπορείτε να διαβάσετε και την απάντηση ΕΚΕΙΝΟΥ
>
> Αγαπημένη μου,
>
> Tο είχα ψυλλιαστεί ότι θα φύγεις εδώ και καιρό, απ' όταν αποφάσισες
> να διακόψεις το πρόγραμμα απεξάρτησης από το αλκοόλ... είχες
> τελειώσει όλα τα ποτά στο σπίτι, την κολώνια και το άφτερ σέιβ μου.
> Κατάλαβα ότι έφυγες γιατί ξεβρόμισε το σπίτι... κοίταξα κάτω από το
> κρεβάτι και είδα ότι τα ρούχα
> σου έλειπαν. Έφυγες βιαστικά και ξέχασες να απενεργοποιήσεις το σύστημα
> πυρόσβεσης, με αποτέλεσμα τα πράγματά μου να είναι λίγο βρεγμένα αλλά
> εντάξει. Ποιος είναι ο Ρόμπιν; Εγώ δεν είχα ποτέ κατοικίδιο. Προφανώς,
> μέσα στη ζάλη σου από το ποτό ξέσπασες επάνω σε κάποιο αδέσποτο. Δεν
> μπορώ να καταλάβω γιατί έριξες τα πρόχειρα ρούχα της κηπουρικής στη
>λεκάνη,
> αλλά δεν το βρήκα και τόσο σημαντικό. Σημαντικό είναι ότι άδειασε
>επιτέλους η
> βιβλιοθήκη από τα Cosmopolitan που θεωρούσες Βίβλο της γυναίκας. Όσο
> για τους δίσκους μου, ξέχασες ότι τους έχω μεταφέρει εδώ και καιρό σε
>mp3;
> Αν θυμηθείς, στο τελευταίο πάρτι είχαμε χρησιμοποιήσει τα CD για σουβέρ
> και τα βινύλια για να σερβίρουμε καναπεδάκια. Χαίρομαι πολύ για τους
> συλλογισμούς σου, και ελπίζω να δεις κι εσύ κάποτε το video που τράβηξα
> όταν έπαιρνες ναρκωτικά και έκανες παρτούζα με τους υποτιθέμενους
>φίλους μου.
> Ήταν η πρώτη μου παραγωγή πορνό με ερασιτέχνες ηθοποιούς που σου τους
>γνώρισα
> σαν φίλους μου. Λυπάμαι που έφυγες χωρίς να πάρεις και εσύ την αμοιβή
> σου... που θα ήταν αρκετή με δεδομένο ότι το βίντεο το πούλησα για
>20.000 δολάρια.
> Δεν στεναχωριέμαι, πάντως. Θα βρω άλλη πρωταγωνίστρια για το επόμενό
>μου
> βίντεο... έχω αρχίσει ήδη τις συνεντεύξεις.
>
> PS 1,2. Ελπίζω να ξεμεθύσεις σύντομα και να συνειδητοποιήσεις ότι
> αυτό που μου έστειλες ήταν e-mail. Είμαι περίεργος να μάθω πού
> έριξες τα ούρα.
>
> PS 3. Τα λεφτά που σου έδωσα ήταν της Μονόπολης, αλλά με το
> μονοψήφιο IQ σου δεν περίμενα να καταλάβεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

PLAY SUPER MARIO!